کنسرت جاس
my-love-jastin

وای کنسرتش معرکه بود درسته که یه برنامه بود ولی خوب من که خیلی خوشم اومد خصوصا از آهنگ بوی فرندش خیلی قشنگ خوند(وقتی دخترا گریه میکردن منم میزدم زیر گریه)

 

سلام ببخشید از این که یه مدت نتونستم بیام حالا از این به بعد کمتر هم میام مدرسه ها شروع شده(هر چند دل خوشی از مدرسه ندارم)سعی میکنم بتونم هفته ای یه بار حداقل سر بزنم ولی قول نمیدم مرسی که با نظرات خوبتون منو حمایت میکنید...

چندتا عکس از جاستین میزارم(مخضوض آناهیتا جون که گفته بود عکس بیشتر بزار)

اینجا داشت برا من میخوندا



نظرات شما عزیزان:

aram
ساعت16:12---21 مهر 1391
نادی یه قالب زد بازی درست کرده بودی!!!

اونو بزار برا قالب گروهی.پاسخ:نمیشه هر کاری می کنم آپلود نمی شه عکس ایمل می کنم برات خودت آپلودش کن کدش و بده قالب کنم


sara
ساعت15:21---21 مهر 1391
salam fadat sham

hichi

faghat ye matni vasat neveshtam

manozori nadashtam ke azizamپاسخ:ممنون از متن خوبت گلم


mahsa
ساعت12:21---21 مهر 1391
سلام این پستت باحال بود مرسی آره دیگه شبکه من و تو نشونش داده که منم ندیدم مرسی از پستت بای

ela
ساعت17:21---17 مهر 1391
vay man mimiram barashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rasti merC ke belakhare up kardi!
پاسخ:khahesh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,ساعت 6:21 توسط nadia|



HollyWood-Template


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');